środa, 14 sierpnia 2013

Zacząć jest najtrudniej  


Witam was serdecznie na moim blogu. Mam 20 lat. Studiuje Ekonomię na Uniwersytecie Przyrodniczym- specjalność Ekonomika Gospodarki Żywnościowej J Oprócz tego uczę się w Szkole Policealnej na kierunku Opiekun Medyczny.

 Mówią, jeśli nie wiesz co chcesz w życiu robić, próbuj wielu rzeczy. Jak widać to robię J Mimo to czuje, że jeszcze nie odkryłam swojego powołania. 

Wiele ludzi ma ten sam problem. Jak znaleźć swoją pasję ? Jak odkryć w czym jestem dobry ? Co lubię robić i na czym mógłbym zarabiać ? Mnóstwo pytań, które stawia sobie większość młodych ludzi. 

Na tym blogu będę razem z Wami próbowała odnaleźć swoją drogę życiową. Taką, która pozwoli mi zarabiać przyzwoite pieniądze. Bo nie oszukujmy się pieniądze są w życiu ważne, i każdy , kto twierdzi inaczej zazwyczaj ma problemy finansowe. 

Od pewnego czasu interesuje się rozwojem osobistym, sporo czytam na ten temat i myślę, że najwyższy czas zacząć działać. 20 lat to najlepsza pora aby wziąć byka        ( życie ) za rogi J
Mój plan jest taki aby do końca studiów określić się i poznać swoje mocne strony. 

Mam nadzieję że i Ty Drogi Czytelniku razem ze mną przejdziesz tą krętą i zwariowaną drogę. Do siebie samego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz